دکتر یوسف کریمی / مقالات / بهترین جراح تومور مغزی در تهران
۵ دقیقه
بهترین جراح تومور مغزی در تهران

بهترین جراح تومور مغزی در تهران

آنچه می خوانید...

یافتن بهترین جراح تومور مغزی در تهران یکی از مهم ترین انتخاب های افرادی می باشد که به این عارضه دچار گشته اند. مغز مهم ترین عضو بدن می باشد و هنگامی که برای این عضو از بدن مشکلی به وجود آید می تواند تمامی ارگان های بدن را تحت تاثیر قرار دهد. تومور مغزی می تواند یکی از اختلالات مغزی باشد که در صورت بروز بایستی تحت نظر بهترین جراح تومور مغزی در تهران مورد معالجه قرار بگیرد. اما نکته حائز اهمیت این است که برای یافتن بهترین جراح تومور مغزی در تهران بایستی به بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران مراجعه کنید تا بتوانید با خیالی آسوده تحت درمان قرار بگیرید. اما یافتن بهترین جراح تومور مغزی در تهران از چه طریقی ممکن است؟ چگونه می توان به بهترین جراح تومور مغزی در تهران مراجعه کرد؟ پاسخ به تمام سوالات ذکر شده در این مقاله آورده شده است پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تومور مغزی در حقیقت توده های در مغز بوده که می تواند به دو نوع خوش خیم و بدخیم دسته بندی شود. این توده های غیرعادی در مغز اگر به موقع درمان نشوند می توانند زندگی فرد را مختل کرده و عوارض جبران ناپذیری برای افراد در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که همه تومورهای مغزی نیاز به جراحی ندارند و پزشک متخصص پس از معاینه و تشخیص خوش خیم یا بدخیم بودن تومور اقدام به انجام فرآیندهای درمانی می کند.

تومورها زمانی تشکیل می شوند که تقسیم سلولی به صورت جهش یافته انجام شود و از کنترل خارج شود. این تومورها می توانند در مغز ، بافت لنفاوی ، اعصاب جمجمه ، جمجمه ، مننژ یا پرده مغزی ، غده هیپوفیز و غده کاجی ایجاد شوند. علائم تومورهای مغزی با یکدیگر متفاوت است و هر نوع آن می تواند علائم مختص به خود را ایجاد کند. اما به طور کلی سردرد ، تهوع و استفراغ می تواند علائم عمومی تومور مغزی باشد. البته توجه داشته باشید که برای قطعی بودن تشخیص لازم است شواهد پزشکی بسیاری مورد بررسی قرار بگیرد.

ویژگی های بهترین جراح تومور مغزی در تهران

همانگونه در بخش پیشین به آن اشاره شد مغز عضو حیاتی بدن می باشد و هر گونه اختلالی در آن می تواند عواقب بدی برای بدن بیمار به همراه داشته باشد. به همین جهت زمانی که تومورهای مغزی در مغز خود را نشان می دهند و پزشک تشخیص می دهد که دچار تومور مغزی شده اید انتخاب بهترین جراح تومور مغزی بسیار مهم می باشد. بنابراین ویژگی های یک جراح تومور مغزی خوب در تهران می تواند به شرح زیر باشد :

  • داشتن دانش و مهارت بالا در زمینه بیماری های مغزی
  • صحبت کردن با بیمار و رفع نگرانی های او
  • داشتن دانش به روز و مفید در زمینه تومورهای مغزی
  • اطلاع از روش های جدید و تکنیک های به روز در جراحی مغز
  • تشخیص صحیح و به موقع تومورهای مغزی و تجویز درمان مناسب
  • اولویت داشتن سلامتی بیمار و ایجاد اعتماد در بیمار
  • ارائه توضیحات کافی در خصوص بیماری بیمار و ارائه توضیحاتی در خصوص عوارض احتمالی جراحی تومور مغزی مانند فلج شدن بعد از عمل تومور مغزی
دکتر یوسف کریمی

دکتر یوسف کریمی متخصص مغز و اعصاب

شماره تماس :02177982349

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم با موفقیت ارسال شد
خطایی رخ داده است دوباره تلاش کنید.

جهت ارتباط و مشاوره با دکتر یوسف کریمی فرم فوق را تکمیل کنید

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین جراح تومور مغزی در تهران این است که محل تومور ، اندازه و نوع آن را با توجه به سن و شرایط بالینی بیمار به درستی تشخیص دهد و بهترین فرآیند درمانی را برای بیمار در نظر بگیرد. پس از تشخیص شروع کردن درمان برای بیمار پس از جراحی و یا قبل از جراحی بسیار مهم است. بسیاری از بیماران ممکن است نیاز به شیمی درمانی ، پرتو درمانی و یا جراحی های مغزی نیاز داشته باشند. سی تی اسکن مغز و آزمایش های پزشکی برای تشخیص بسیار مهم می باشند.

عوارض جراحی تومور مغزی

جراحی تومور مغزی حتی اگر توسط بهترین جراح تومور مغزی ممکن است عوارضی همراه داشته باشد که برخی از آن ها غیرقابل اجتناب هستند. به جهت اینکه این جراحی بسیار مهم و حساس می باشد ممکن است تاثیرات جانبی برای بیمار به همراه داشته باشد. برخی از عوارض جراحی تومور مغزی می تواند به شرح زیر باشد:

  • احساس درد و بی قراری که تا چند روز بعد از جراحی وجود دارد و با داروهایی که توسط پزشک تجویز می شوند ، قابل کنترل می باشند.
  • خستگی و بی جونی بعد از جراحی تومور مغزی امری طبیعی بوده و به دلیل اینکه بدن بایستی بتواند خود را ترمیم کند اتفاق می افتد و امری طبیعی می باشد.
  • عفونت یکی از عوارض جراحی تومور مغزی بوده که با آنتی بیوتیک هایی که پزشک تجویز می کند قابل کنترل می باشد.

کلام آخر

یافتن بهترین جراح تومور مغزی در تهران امروزه از طریق گوگل و مراجعاتی که به پزشک می شود ممکن است. بنابراین با یک سرچ ساده می توانید نام دکتر یوسف کریمی بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران را یافته و از طریق مشاوره آنلاین با دکتر یوسف کریمی با ایشان ویزیت داشته باشید. توجه داشته باشید که علائم تومور مغزی می تواند در ابتدا گمراه کننده باشد پس حتما سریع به پزشک مراجعه کنید.

دکتر یوسف کریمی

جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات
– گذراندن دوره پزشکی عمومی در دانشگاه پزشکی ایران
– گذراندن دوره تخصصی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *